Mozaik pasta

Herkesin bildigi mozaik pasta ,ben yinede bir hatirlatayim dedim.Tarifimiz soyle;


Malzemeler
@ 2 pakete yakin petibor biskuvi
@ 1 yumurta ( bazen koymuyorum)
@ 1 su bardagi sut
@ 125 Gr.margarin ( genelde tereyağ kullanıyorum)
@ 4 corba kasigi toz seker
@ 2 dolu corba kasigi kakao
@ 1 paket vanilya
@ Arzuya gore dovulmus findik veya ceviz konulabilir
@ Aluminyum folyo

Yapılışı


  Once margarini ocakta eritelim ve sogumaya birakalim.

Bir kapta yumurta ,seker ve sutu cirpmaya baslayalim,sonra yagi ekleyelim.

Vanilyayi ve kakaoyu ekleyip iyce karistiralim.

Ayri bir yerde biskuvileri elimizle parcalayip,yaptigimiz karisima dokelim ve harmanlayalim.

Duz bir zemine serdigimiz aluminyum folyoya karisimi dokelim ,piramit sekli verip heryerini guzelce kapatip buzlukta en az 5-6 saat bekletelim.

Afiyet olsun

Yorum bırakın

Bana Ulaşmak için

meva_celik@hotmail.com.. Sizde resimli özel ve güzel yemek tarifleriniz varsa bu adresime gönderin yayınlayayım...