>Yeşil mercimek salatası

>Hani insanın canı bazen yemek yemek istemez. Fakat farklı güzel hafif birşeyler yemek ister. işte ozaman hem cabuk yapılan hemde hafif olan salatalar imdadımıza yetişir. Bu tarif oktay ustadan ben tam bir oktay usta fanatiğiyim yemekleri çok hoşuma gidiyor bunuda sizinle paylaşmak istedim.

Malzemeler:
@ 1,5 Su B. Kara Mercimek
@ Yeşil Soğan
@ Maydanoz
@ Nane
@ Közlenmiş Kırmızı Biber
@ Karışık Yeşillik
@ Limon
@ Zeytinyağı
@ Tuz

Yapılışı:

Mercimekleri haşlayın. 
Maydanozu, naneyi, yeşil soğanı ve közlenmiş biberi ince ince doğrayın. 
Hepsini karıştırın.
Yeşillikleri servis tabağına alın ve üzerine mercimek karışımını dökün. 
Son olarak zeytinyağını, limonu ve tuzunu da ekleyin
(Ben bu salataya kırmızı biber közleyip ekliyorum güzel oluyor)
Afiyet olsun

5 Yorum (+add yours?)

  1. SONGÜL GİRGİN
    Oca 08, 2013 @ 11:55:24

    İyi Günler Meva Hanım, nasılsınız iyimisiniz,bu salatada kullandığınız karışık yeşilliğin içinde neler var. cevabınız için şimdiden teşekkür ederim

  2. mevadan
    Oca 09, 2013 @ 14:53:32

    merhaba songul hanım iyiym teşekkür edrim siz nasılsınız
    evde ne varsa eklenebilir roka mor marul dereotu vs. yani size kalmış aslında bir çoğunu yazmışım nane maydanoz taze soğan ama hepsini tek tek yazmak istemediğim için öyle yazmıştım:)
    Kolay gelsin.
    rica ederim ve yorumunuz için ben teşekkür ederim…

  3. SONGÜL GİRGİN
    Oca 30, 2013 @ 12:47:40

    İyi günler Meva Hanım, kara mercimeği kdz.ereğlide aramadığım yer kalmadı, migrosa baktım, ve diğer büyük marketlere baktım ama malesef bulamadım, peki siz nereden buluyorsunuz, yakın zamanda kızımın doğum günü var, yapmayı düşünüyorum,

  4. SONGÜL GİRGİN
    Şub 02, 2013 @ 12:56:25

    İyi Günler Meva Hanım, cevabınızı bekliyorum,

  5. mevadan
    Şub 14, 2013 @ 23:50:50

    internetim arızalı olduğundan siteme giremedim ancak gördüm sorunuzu kusura bakmayın…
    Songül hanım bildiğimiz yeşil mercimek kullanıyorum ben ve marketlerde çok rahatlıkla buluyorum…

Bir Cevap Yazın

Bana Ulaşmak için

meva_celik@hotmail.com.. Sizde resimli özel ve güzel yemek tarifleriniz varsa bu adresime gönderin yayınlayayım...
