>Toplantı gurubum kızıma hoşgeldin’e geldiler

>

Bizim sitede hepsi birbirinden tatlı, iyi ve güzel arkadaşlarım var 2 haftada bir çarşamba günleri toplanırız yeriz içeriz, okuruz, hoş sohbet herşey mükemmel olur ben tatlı mazeretimden dolayı 2-3 aydır katılamıyordum geçen organizatörümüz Meral abla arayıp bana gelmek istediklerini söylediğinde çok sevindim fakat “bir şartla” dedi “biz her birimiz bi çeşit yapıp getireceğiz sen sadece  çay yapacaksın” bende kabul ettim ve dün bu güzel insanarı evimde zevkle ağırladım. İşte buda onların getirdiği pastalarla donatılan masamız. 🙂
İşte pastacıklarımızında sizler için resmini çekip teker teker tariflerini aldım ..

Komşum Canan Yıldırımkaya ablamdan incirli muhallebi tatlısı  TARİFİ İÇİN TIKLAYINIZ


Malatya yöresine ait Şerife Evrenkaya ablamın yaptığı ıspanaklı bulgur köfte. TARİFİ İÇİN TIKLAYINIZ
Yeni tanıştığım şirinmi şirin Halimeciğimin patatesli böreği TARİFİ İÇİN TIKLAYINIZ

Canım arkadaşım Begüm Öztürk ün mayalı ları TARİFİ İÇİN TIKLAYINIZ

Kıpır kıpır canım  Meral Tanrıyar ablamın muuhteşem bulgur köftesi TARİFİ İÇİN TIKLAYINIZ
Sevgili Sevinç Aydoğdu ablamın mini mini şekerpareleri TARİFİ İÇİN TIKLAYINIZ
Canım komşum Canan Yıldız ablamın mis gibi kokan yaprak sarmalarıTARİFİ İÇİN TIKLAYINIZ


Bunlarda nacizane benim eti puflarım 🙂 TARİFİ İÇİN TIKLAYINIZ



16 Yorum (+add yours?)

  1. annen
    Şub 24, 2011 @ 17:02:07

    >kızimcım etipufların çok güzellerdi ilk gelen misafirlerime bende yapacağım.emeğine sağlık

  2. mefahsurum
    Şub 24, 2011 @ 17:05:41

    >Annem afiyet olsun. sen iste ben sana yaparım sen uğraşma. mucuk

  3. begüm
    Şub 24, 2011 @ 21:17:16

    >canım eti pufların tadı damağımda hala tarifini burda bulamasaydım telefon edicektim. ellerine sağlık..

  4. mefahsurum
    Şub 24, 2011 @ 21:38:50

    >afiyet olsun canım son birtane kalmıştı onu yiyordum bende 🙂 :): )

  5. medura
    Şub 25, 2011 @ 12:51:30

    >Eti pufları gerçeğinden ayırt etmek imkansız. Ne güzel olmuşlar :)mefahsurum ne demek? (mahsuru yoksa)

  6. mefahsurum
    Şub 25, 2011 @ 15:27:49

    >medura birtane alıp yeseydin canım :):)Mefahsurum ne demek anlatayım:Dbenim adım Mevaeşimin adı Fatih oğlumun adı Ahmet Hilmi kızımın adı Sude Rumeysa yaniMe (meva) F (fatih)ah(Ahmet Hilmi)surum (Sude Rumeysa) kısaca Mefahsurum 🙂 biraz karış ama….

  7. cananyıldırımkaya
    Mar 03, 2011 @ 14:42:52

    mevacığım siten hayırlı olsun gerçekten emek vermişsin ve de güzel olmuş.En kısa zamanda zamanda kurabiyeni deniyeceğim.Sitemizdeki arkadaşlarımızdan bahsettiklerinden dolayı teşekkür ederiz:D

  8. mevadan
    Mar 03, 2011 @ 15:00:52

    canan abla çok teşekkür ederim… sizler arkadaşlarımsınız benim 🙂 kurabiyeleri kesin tavsiye ederim…

  9. esra
    Mar 03, 2011 @ 16:08:38

    Mevacım siten hayırlı olsun, çok güzel olmuş. ben de tariflerimi artık senin adresinden alırım ;))

  10. mevadan
    Mar 03, 2011 @ 18:41:39

    Waaay Esra ablam 🙂 al tabi istediğin tarif olsun:)
    Sende bana çocuk hakkında gönderebilirsin yayınlarımki 🙂

  11. semihaguler
    Mar 05, 2011 @ 09:45:30

    Hayırlı günler, siteniz hayırlı olsun. MaşAllah kısa sürede çok tarif eklemişsiniz. Güzel paylaşımlarınızı takip etmek isterim. Ben de beklerim.

  12. semiha
    Mar 05, 2011 @ 09:47:16

    Ayrıca unutmadan eti puflar oldukça güzel görünüyor. Ben de denemek isterim. Ellerinize sağlık.

  13. mevadan
    Mar 05, 2011 @ 12:47:38

    semiha hanım çok teşekkür ederim 🙂 Ben bu site için çok yanıp tutuşmuştum o yüzden bi heves yapıyorum işte 🙂 🙂 inşaallah bende size geleceğim ve takipciniz olacağım 🙂

  14. mevadan
    Mar 05, 2011 @ 12:48:21

    Eti puflar o günlerde arkadaşlarım tarafından meşur olmuşlardı çok lezzetli oluyorlar gerçektende 🙂

  15. begüm
    Mar 06, 2011 @ 01:28:00

    mevacım yeni siten hayırlı olsun. güzel tariflerinin devamını diliyorum 🙂

  16. mevadan
    Mar 06, 2011 @ 06:32:50

    Canım benim inşallah. Bir ıspanak tarifi ekleyeceğim kesinlikle yapmalısın harika oluyor :):):)

Bir Cevap Yazın

Bana Ulaşmak için

meva_celik@hotmail.com.. Sizde resimli özel ve güzel yemek tarifleriniz varsa bu adresime gönderin yayınlayayım...
