>Tarçınlı, şekerli, berektli kurabiye

>

Yapılışı kolay bereketli bir kurabiye. Lezzetide mükemmel çıtır çıtır şekerler mis gibi tarçın kokusu yanında da bir bardak süt olursa değmeyin keyfime 🙂
Kalbimin sahibi bugun geç gelicekti bende can sıkıntımı biraz geçirmek için yaptım bu kurabiyeleri. çokta bereketli bir olçüden tam 70 tane çıktı 🙂 bir kısmını dipfirize attım. Hafta sonu çoçukları uyutup kahve saati yaptığımız zaman kahvelerin yanına çıkaracağım. Kalanınıda yemeye başladık bile 🙂
Malzemeler:
@ 1 paket yumuşak margarin
@ 1 kahve fincanı sıvı yağ
@ 5 çorba kaşığı pudra şekeri
@ 1 paket vanilya
@ 1 paket kabartma tozu
@ 1 yumurta
@ Aldığı kadar un ( bugun ölçecektim unutmuşum birdahakine ölçeceğim yazacağım .)
@ 1 çay bardağı toz şeker
@ Arzunuza göre tarçın
Yapılışı
yumurtayı ve sıvı yağı çırpıyoruz.
yumuşak margarini ekliyoruz karıştırıyoruz
Pudra şekeri, vanilya, kabartma tozu, unu ekleyip yoğuruyoruz hamur elimize yapışmayı bırakınca kıvamı olmuş demektir.
hamurdan büyük parça alıp rulo yapıyoruz kezme tahtasının üzerine koyuyoruz keskin bir bıçakla tek sefede kesiyoruz.
yağlı tepsiye dizip 200 dereceli fırında hafif pembeleşene kadar pişiriyoruz…
Afiyet olsun…

Sonuç ortada buyrun siz karar verin 🙂 🙂

27 Yorum (+add yours?)

  1. sedefcioglu
    Şub 25, 2011 @ 22:34:08

    >Siteniz çok güzel canım ellerinize sağlık…Bu kurabiyeden ben de isteriiim:-)

  2. mefahsurum
    Şub 25, 2011 @ 22:48:51

    >sedefcioğlu tşkler. Efendim istediğiniz kurabiye olsun buyrun : 🙂

  3. *kelebekana*-*
    Şub 26, 2011 @ 08:12:23

    >tarçınınkokusu taaaaaa buralara geldi …

  4. mefahsurum
    Şub 26, 2011 @ 09:24:05

    >kelebekana hoşgeldiniz. Evet tarçının kokusu güzel fakat asıl güzel olan lezzeti bence …:)

  5. hüznün tadı
    Şub 26, 2011 @ 18:19:51

    >Çok güzel görünüyorlar. Salı günü kuzenler gelecek. Yapsdammı acaba?

  6. yasamak guzeldir mi
    Şub 26, 2011 @ 20:19:00

    >Himmm ben geldim. Ellerine saglık yalnız canım çekti napcaz şimdi…

  7. mefahsurum
    Şub 26, 2011 @ 21:00:55

    >hüznüntadı ; Bence çok pratik bir tarif normal kuraniyeleri tek tek yuvarlamak gerekiyor ama bunu kesiyorsunuz hemencik oluveriyor 🙂 2 çocuklu olduğum için bana pratik şeyler lazım…Bence pişman olmazsınız deneyin:)

  8. mefahsurum
    Şub 26, 2011 @ 21:08:45

    >yasamak güzeldir mi ; hoş geldin canımmm umarım faydalanırsın sitemden 🙂

  9. hilal hanım
    Şub 26, 2011 @ 21:34:08

    >çok hoş duruyor eminim tadıda güzeldir .elinize sağlık.sevgiler

  10. yasamak guzeldir mi
    Şub 26, 2011 @ 22:34:40

    >Hoş bulduk..:)) mutlaka … Bu güzel tariflerden faydalanmamak imkansiz

  11. mefahsurum
    Şub 26, 2011 @ 22:37:31

    >teşekkürler hilal hanım. ben kurabiye canavarı olduğum için her kurabiye gibi buda bana güzel :)saygılar

  12. Elif..
    Şub 26, 2011 @ 22:49:51

    >Kurabiyeler güzel görünüyor ellerinize sağlık..Sizi izlemeye aldım daha sık görüşürüz inşallah..

  13. mefahsurum
    Şub 27, 2011 @ 06:20:58

    >Elif… hoşgeldiniz. teşekküerler. inşallah görüşürüz.saygılar

  14. marifet ellerimizde
    Şub 27, 2011 @ 07:19:52

    >canım ellerıne saglık:)

  15. mefahsurum
    Şub 27, 2011 @ 08:44:28

    >afiiyet olsun 🙂 🙂

  16. yildiz
    Şub 27, 2011 @ 14:47:47

    >Görüntü nefis,yiyenlere afiyetler olsun.Güzel pazarlar diliyorum

  17. şengül
    Şub 27, 2011 @ 22:00:05

    >Harika oldu yaptım. ama şekli sizinki gibi güzel olmadı. birde kızım tiwiti bardağı olmadığı için yanında süt içmedi 🙂 🙂

  18. Güler
    Mar 01, 2011 @ 16:04:46

    >Tarçınlı kurabiyeye bayılırım hele yanında Latte kahve olursa….

  19. Güler
    Mar 01, 2011 @ 16:09:39

    >bloğumu izliyor görünmüyorsunuz?

  20. mefahsurum
    Mar 01, 2011 @ 16:32:06

    >güler hanım bende eklisiniz birkez daha ekledim 🙂

  21. ra55
    Mar 02, 2011 @ 13:36:10

    Merhabalar,

    Ben de blogspot mağduruyum. Ama daha önce benim wordpress’te bloglarım vardı. WordPress blogspota göre biraz ağır ve hantal çalışan bir blog sağlayıcı site. Siz önce kendinize güzel bir tema seçin bu sizin için çok karanlık kalmış. Bakın orada mutfak için elverişli çok güzel temalar var. Görünüm komut penceresinin altında temalar ı tıkla ve beğendiğin birini aktiv et. Burada blogger gibi eklenti işlerini bileşenler yapıyor. Ama buranın bileşenleri blogger kadar zengin değil. Kolay gelsin .

  22. mevadan
    Mar 02, 2011 @ 14:34:05

    çok teşekkür ederim önerileriniz için..
    başka temaları denedim ama bunda katogoriler yukarda olduğu için hoşuma gitti 🙂 bazı temelar dar resimlerim sığmıyor falan inş zamanla tam bir düzen kuracağım:) burada izle mek varmı bloggerde vardı malum izliyor izleniyorduk..

  23. Yaz Blogcu
    Mar 03, 2011 @ 00:58:47

    >Merhabalar,Blogspot'ta ki bu blog sayfanıza girebildiğinizi söylemiştiniz. Size DNS anahtarları ile ilgili bilgi verip vermediğimi hatırlayamadım ama, hazır buraya yorum yazmışken burada tekrar vermek istedim.Blogspot için DNS anahtarları : 4.2.2.5 ve 4.2.2.6 Evet.Ben şimdilik blogspottaki bloğumu kapadım ama, inşallah kısa zamanda tekrar açarım. Bloğumun link adresi: http://yazblogcu.blogspot.com'dur. Kurabiyeler gerçekten bereketli görünüyorlar. Elinize, emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim. Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın efendim, saygılarımla.

  24. mefahsurum
    Mar 03, 2011 @ 04:36:38

    >Bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim efendim.kurabiyeler hem bereketli hemde geç bayatlıyor :)Saygılar

  25. sevda
    Mar 03, 2011 @ 11:18:42

    Merhaba Meva
    Yaptiklarin cok leziz ve harika gözüküyor, dedimki kendi kendime bu hanim evliyse kocasi cocuklari yasadi, bekarsa alan bey yasadi bu kizi..
    Masaallah kardesim pek maharetlisin….
    sana basarilar dilerim..

  26. mevadan
    Mar 03, 2011 @ 11:33:09

    Sevda hanım övgü dolu sözleriniz için çok teşekkür ederim…
    Evliyim ikibuçuk yaşında oğlum ikibuçuk aylık kızım var 🙂 🙂
    Allah razı olsun geldiğiniz için…

  27. firuze
    Mar 03, 2011 @ 15:21:37

    Canım hayırlı olsun. kurabiyeler cok guzel gorunuyo. bende isterimmm.

Bir Cevap Yazın

Bana Ulaşmak için

meva_celik@hotmail.com.. Sizde resimli özel ve güzel yemek tarifleriniz varsa bu adresime gönderin yayınlayayım...
