Salçalı domatesli sosis

Biz evlendiğimizden beri hafta sonu kahvaltılarımıza çok önem veririz 🙂 Ben hazırlamaktan üşenmem kalbimin sahibi beklemekten sıkılmaz.

Onun tabiri ile 1 veya 2 çeşit SICAK KAHVALTI mız olur. Hatta bazen zeytin peynir’e  hiç dokunmayız 🙂 ben artık kahvaltılıklara aksesuar adını koydum. Gene bir pazar sabahı salçalı domatesli sosis yapmaya karar verdim.

Malzemeler:  (Resimde  gözüküyor çoğu ama ben yazayım yinede)

@ 1 orta boy soğan
@ 3 orta boy domates
@ Resimdeki kadar sosis 🙂 🙂 ( ne kadrdı hatırlayamıyorum)
@ 1 yemek kaşığı salça
@ 3 yyemek kaşığı yağ
@ 2-3 diş sarımsak ( tam bir sarımsak delisiyimdir)
@ 1 er tatlı kaşığı nane, kekik, tuz
@ 1 yemek kaşığı pulbiber
@ Salçayı sulandırmak için az kaynar su
Yapılışı
Soğanları doğrayıp yağda biraz kavuruyoruz
Sosisleri ekleyip biraz daha kavurup domates ve sarımsaklarımızı ekliyoruz
Salçamızı kaynar su ile özeleyip içine baharatları ekliyor pişmek üzere olan sosislerin üstüne döküyoruz.
Güzelce karıştırıp pişince ocaktan alıyoruz
Ilık serviz yapıyoruz
Afiyet olsun…
2 Yorum (+add yours?)

  1. bahar
    Mar 04, 2011 @ 19:54:17

    Farklı bir tarif sosisi yemek gibi pişrmişsiniz resmen:) daha önce hiç biryerde görmemiştim bu tarifin dahisi sizmisiniz…

  2. mevadan
    Mar 04, 2011 @ 20:09:32

    Evet baharcığım benim uydurmamla çıktı bu tarif ortaya 🙂 çok leziz oldu ama :):)

Bir Cevap Yazın

Bana Ulaşmak için

meva_celik@hotmail.com.. Sizde resimli özel ve güzel yemek tarifleriniz varsa bu adresime gönderin yayınlayayım...
