Ton balıklı makarna salatası

Daha öncede dediğim gibi kalbimin sahibi hafta sonu bu tarz şeyler yemeyi tercih eder. Geçen hafta ne yiyelim diye sorduğumda ” makarna salatası yap ama ton bakılı olsun olurmu” demişti  bende tabiki diyip işe koyuldum

 

Malzemeler:
@ 1 paket makarna ( her cinsden olur. Ben evde boncuk makarna olduğu için ondan yaptım)
@ En az 2 litre su
@ 1 küçük kutu konserve mısır
@ 2 küçük kutu ton balığı
@ 10-12 adet küçük sosis
@ Salatalık turşusu ( ben koymayı unutmuşum 🙂 )
@ 1 Kaşık salça
@ 3 kaşık sıvı yağ
@ Yeterince yoğurt
@ 3-4 diş sarımsak
Yapılışı:
Suyu kaynatıp makarnaları içine atalım ve istediğimiz yumuşaklığa geldikten sonra süzelim.
Tencereye yağı alıp kızdıralım ve salçayı ilave edelim. ( Aslında makarna salatasına salça konulmaz ama biz salçalı sevdiğimiz için ben koyuyorum) makarnaları ekleyip karıştıralım ve soğuması için varsa doğal buzdolabına yani balkona koyalım
Bir kasede yoğurdu özeliyelim tuzu ve ezdiğimiz sarımsaklarıda ekleyip karıştıralım
Soğuyan makarnamıza yoğurdu koyup karıştıralım ve mısır, ton balığı, küçük doğranmış sosis ile turşuyu ilave edip tekrar karıştıralım.
Serin ve taze taze servis edelim…
Afiyet olsun…
Bir Cevap Yazın

Bana Ulaşmak için

meva_celik@hotmail.com.. Sizde resimli özel ve güzel yemek tarifleriniz varsa bu adresime gönderin yayınlayayım...
