Yumurtalı ekmek

Bu pazar afiyetle yediğimiz yumurtalı ekmekler işte bunlar 🙂
Hava soğuktu pazar günü taze ekmeğimizde yoktu kahvaltı için kalbimin sahibine bir baktım uzanmış gazete okuyor hiç kıyamadım ekmek alırmısın demeye girdim mutfağa baktım köşecikte bayat ekmeklerim var tabiki çok sevindim ve işe koyuldum ortaya bizi fazlasıyla doyuracak kadar yumurtalı ekmek çıktı:)
Malzemeler
@ 1 tam bayat ekmek
@ 3 yumurta
@ 1 su bardağına yakın süt
@ tuz, pulbiber
@ yarım bardak sıvı yağ ( kızartmak için)
Yapılışı
Ekmekleri dilimliyoruz
Derin bir kaba yumurtaları kırıp çok güzel çırpıyoruz süt, tuz ve pulbiberi ekliyoruz
Tavaya 3 kaşık yağ koyup kızdırıyoruz
Ekmekleri yumurtaya bulayıp kızan yağda önlü arkalı kızartıyoruz
Yağını çekmesi için havlu kağıda koyabilirsiniz.
Sıcak servis yapıyoruz
Afiyet olsun
Bir Cevap Yazın

Bana Ulaşmak için

meva_celik@hotmail.com.. Sizde resimli özel ve güzel yemek tarifleriniz varsa bu adresime gönderin yayınlayayım...
