Arpa şehriye çorbası

Bizim arpa şehriye çorbası na olan sevgimiz çok farklıdır. Biz derken dayım ve bende bahsediyorum…

Diğer aile üyelerimizde sever ama onlar bizim gibi önce suyunu sonra tanesini yemez ve tabak tabak içmezler:):) hepimizin bildiği basit bir çorba ama ben siteme eklemek istedim…

Malzemeler

@ 1 su bardağı arpa şehriye
@ 2 yemek kaışığı salça
@ 2-3 kaşık yağ
@ 3-4 bardak kaynar su
@ 1 knor tablet
@ Tuz , nane, pulbiber
Yapılışı
Ben sanırım biraz farklı yapıyorum bu çorbayı….
Yağda arpa şehriyeleri kavuruyoruz içine tuz, knor, nane, pulbiber ekliyoruz suyumuzun yarısını ekleyip arpaları biraz pişiriyoruz. ( 3-4 dakika kadar)
Salçamızı ekleyip eritiyoruz kalan suyumuzu da ilave edip pişmeye bırakıyoruz…
Mmmhh süper bir çorba sanki kokusu burnuma geldi:):)

 

1 Yorum (+add yours?)

  1. seyran
    Mar 21, 2011 @ 22:03:04

    ewet vazgeçilmez bir çorba.özellikle hasta olunca:)) bugün yemekleri ben yaptım.menüde şehriye çorbasıda vardı:)))

Bir Cevap Yazın

Bana Ulaşmak için

meva_celik@hotmail.com.. Sizde resimli özel ve güzel yemek tarifleriniz varsa bu adresime gönderin yayınlayayım...
