Kremalı kabak çorbası

Çok hafif, besleyici bir çorba.

Çocuğunuz benim oğluşum gibi sebze yemiyorsa ona kabak, havuç, brokoli, karnabahar,domates, bezelye ve patates çorbaları yapabilirsiniz sonrada tadını beğenip sizde içersiniz :)birde patlıcan çorbası kaldı denemediğim en kısa zamanda onuda deneyeceğim inşaallah:)

 

işte tarifimiz için gereki olan

Malzemeler

@ 3 kabak
@ 1 kuru soğan
@ 2-3 diş sarımsak
@ 5 bardak varsa et veya tavuk suyu yoksa normal su
@ 3 kaşık un
@ 3 kaşık yağ
@ 1 kutu krema yoksa üzülmeyin ben olmadığında 1 bardak süt ekliyorum
@ Tuz, nane, pulbiber
Yapılışı
Tencerede rondodan çekilmiş soğan sarımsak kavrulur
Un eklenir kavurmaya devam edilir
İçine rendelenmiş kabaklar eklenir kavrulur
Suyu ilave edilir pişene kadar kısık ateşte ara sıra karıştırılır
Pişince azar azar kreması eklenir
Blendırdan çekip tuzu ilave edilir ve ocaktan alınır…
Afiyet olsun
Meva notları: Ben kabağıyazın rendeleyip dipfirize atıyorum kışın çıkarıp kemen çorbasını yapıyorum rahat oluyor ve kabaklar mevsim kabağı olmuş oluyor tavsiye ederim:):):)
Bir Cevap Yazın

Bana Ulaşmak için

meva_celik@hotmail.com.. Sizde resimli özel ve güzel yemek tarifleriniz varsa bu adresime gönderin yayınlayayım...
