Patates kroket

Patates kroket son zamanlarda sıkca yaptığım bişr ara sıcak haline geldi.. Oğlumda çok seviyor bende aman yesin diyerek yapıyorum:):)

MALZEMELER
@ 4-5 Adet orta boy patates
@ 2 Yumurta
@ 1 Yemek kaşığı nişasta
@ 1 Kase rendelenmiş kaşar peyniri

@ 3 Yemek kaşığı galeta unu
@ 3 Yemek kaşığı un
@ Tuz, karabiber
@ sucuk rendesi

Yapılışı
Önce patatesleri soyup haşlayın.Daha sonra ezin.Yumurtanın bir tanesini, nişastayı, kaşar rendesi, tuz ve karabiberini de ekleyerek yoğurun. inegöl köfte gibi şekilverin. Önce  yumurtaya sonra galeta ununa bulayın ve kızgın yağda kızartın. Gerçekten nefis oluyor bir deneyin. Yorumlarınızı bekliyorum
Afiyet olsun
Mevadan notlar
– Ben içine yumurta koymuyorum bir yumurtayı çırpıp ona buluyorum ardından galeta ununa buluyorum.
– Ben un az koyuyorum kıvamını tutturmak için galeta unu kullanıyorum.
– Tarifde sucuk yok ama geçen denediğimde harika olmuştu sizin zevkinize kalmış.
Canım oğluşuma Maşallah Süphanallah…..
Bir Cevap Yazın

Bana Ulaşmak için

meva_celik@hotmail.com.. Sizde resimli özel ve güzel yemek tarifleriniz varsa bu adresime gönderin yayınlayayım...
