Tahinli kurabiye

Çok sevdiğim bir kurabiye bu benim.

içinde margarin olmadığı için çok hafif geliyor bana tabi yumurta da yok.

Ben yumurtayı çok mecbur kalırsam kullanıyorum pek hoşlanmıyorum kokusundan sizde kurabiyede yumurta ne arar diyorsanız bu tarif size göre..

Ayrıca bu kurabiyecikler buz tutmuyorlar boş vaktim olduğunda yapıp saklama kaplarında dipfirizde tutuyorum acil gelen olduğunda ben kahve yapana kadar yenecek kıvama geliyorlar bile üstelik tazecik duruyorlar..

 

Malzemeler (Bu ölçüden minik mink olmak üzere 94 tane çıktı)

@ 1 Çay bardağı tahin ( ben 2 ye yakın koyuyorum)
@ 1 su bardağı budra şekeri
@ 1 su bardağı ceviç içi ( ben yarım bardak koyuyorum)
@ 1 su bardağı sıvı yağ
@ 4 su bardağı un
Yapılışı
Ceviz hariç bütün malzemeleri yoğuruyoruz en son kırık cevizleri ekliyoruz ( cevizleri baştan koyarsanız yoğurması çok zor oluyor elleriniz acır:) )
Minik minik yuvarlayıp 180 derecede kızartmadan pişiriyoruz. Hepsi bukadar
Afiyet olsun

4 Yorum (+add yours?)

  1. Kardeş
    Mar 26, 2011 @ 12:49:44

    Kardeşim ellerinize sağlık ben de bloguma ekleyeyim diyordum bu tarifi çok severim ben de. Yoğunluktan uğraşıp da wordpress’e geçemedim. Tarif de ekleyemiyorum gibi birşey. Sizin blogu gezmek yazı eklemekden daha zevkli ve kolay geldi.

  2. mevadan
    Mar 26, 2011 @ 12:59:19

    Kardeşim Allah kolaylık versin. Ben senin bloğuna giremiyorum 😦 wordpress e geçtiğinde inşaallah bol bol girerim bloğuna…

  3. nefise
    Mar 27, 2011 @ 21:35:34

    kızısı bende yapıyorum ama laf aramızda senin yaptıkların daha lezzetli olmuşlar.parmaklarına sağlık.

  4. mevadan
    Mar 27, 2011 @ 22:41:10

    Annem bu kurabiyeler senin için özel yapılmışlardı ondan güzel olmuşlarıdr…

Bir Cevap Yazın

Bana Ulaşmak için

meva_celik@hotmail.com.. Sizde resimli özel ve güzel yemek tarifleriniz varsa bu adresime gönderin yayınlayayım...
