Şeymadan Vanko kup :)

Akşam canınız tatlı mı istedi,fakat yapmak zor geliyor.

İşte yapması kolay,yenmesi lezzetli ve hafif bir tatlı..

Şimdi sizde benim gibi herşey güzel ama vanko ne diyeceksiniz  ben sizin yerinize kardeşime sordum o soruyu ve işte aldığım cevap

“Van=vanilya, ko=kakoulu demek:)adını meva abla ben uydurmuştum”

ŞEYMADAN VANKO KUPMALZEMELER
@ 1 Paket kokoulu puding
@ 1 Paket vanilyalı puding
@ 1 Paket meyveli sos
@ Petibör bisküvi(isteğe göre halley de olabilir)
@ damla çikolata
@ ceviz

@ Yeteri kadar süt

YAPILIŞI
Pudingleri ayrı ayrı tarife göre pişiriyoruz.

Ayrıca bir yerde meyveli sosu da pişirip soğumaya bırakıyoruz.

Ben kup kullandım siz isterseniz kasede kullanabilirsiniz.

En alta vanilyalı puding,onun üzerine bisküvi parçacıkları ve damla çikolatayı koyduktan sonra da bu sefer üzerine kakolu pudingi koyuyoruz.

Üzerine bisküvi ve cevizlerimizi koyup aynı işlemleri tekrarlıyoruz.

En üst katmanına ise üzerine meyveli sos döküp buzdolabında dinlendirdikten sonra soğuk servis ediyoruz….

AFİYET OLSUN

Bir Cevap Yazın

Bana Ulaşmak için

meva_celik@hotmail.com.. Sizde resimli özel ve güzel yemek tarifleriniz varsa bu adresime gönderin yayınlayayım...
