Portakal şerbetli kekcikler

Bu tarif   biraz uydurma oldu ama inanın lezzeti harikaydı:)
Tarifimizin geçmişine bakarsak en son top kek yapmıştım bir fırın tepsisi tam birde yarım tepsi çıkmışlardı bizde yarım tepsiyi yemeyi bir iki gün geciktirdik baktım biraz bayatlamış bunu ne yapsam diye düşünürken canım oğluşum elinde portakal anne aç anne aç diye gelmiş yanıma hemen aklıma geldi gittim içeriye 3 portakal sıktım 1,5 su bardağı şekerle bir güzel kaynattım kaynarken top keklerimin üzerine döktüm ve kurabiye kalıplarıyla kestim şerbetini çektiklerinde enfes olmuşlardı hafif mayhoş hem kek hemde şerbetli bir tatlıydı anlayacağınız.. Birdaha top kekte kullandığım ölçüleri fırın tepsisinde pişirmeyi dilimleyip portakal sos yapmayı düşünüyorum inşallah şu diyetimiz bitsin de bi 🙂 🙂 🙂
Top kek tarifim için tıklayınız!

1 Yorum (+add yours?)

  1. Esranur
    Oca 01, 2012 @ 21:46:04

    Kardeşiiiim çok sevinçliyim. Başka bir siteden portakal şerbetli kek tarifi denedim. Keklerim hiç çökmezken çöktü. Diyeceksiniz buna mı sevindin değil tabii.Eksikliği araştırmak için google’a portakal şerbetli kek yazınca resimden tanıdım hemen kardeşimin blogu diye. Sevindim geldim ve yazdım işte hepsi bu..
    (Bu arada tarifi aldığım sitede kaşık hesabı ile idi malzemeler. Hep bardak kullanırdım. Bir de böyle denemek istedim. Kabartma tozu yazmıyordu ekledim ama güzel kabarmışken çöktü)

Bir Cevap Yazın

Bana Ulaşmak için

meva_celik@hotmail.com.. Sizde resimli özel ve güzel yemek tarifleriniz varsa bu adresime gönderin yayınlayayım...
