İstanbulda organik yaşam

 

Bu nasıl bir başlık  Meva dediğinizi duyuyorum 🙂

Bu başlığı size anlatacağım şimdi.

İstanbul gürpınarda babamın bahçesi organik beslenmemiz için bize gerekli imkanları sağlıyor.

Deniz deseniz 5 dakikalık mesafede

Elma derseniz hemen dalında

Ya erik off o zaten dalında dolu ve babam işten geldiğinde torunuyla mini bahçe turu yaptığında hepimize 2 şer 3 er toplayıp elleriyle getirdiği an hemen şöyle bir silip ağzımızda…

Mesela bugun bahçenin patlıcanlarından karnıyarık yaptım kalimin sahibi kendini durduramadı tam 4 tane yedi lezzeti öyle güzelki organik ürünün.

Sabah kahvaltısında çocuklarıma nerden geldiğini nasıl yetişdiğini bildiğim yumurtalardan domateslerden gönül rahatlığıyla yedirmek demek.

Sabah olunca horoz sesiyle uyanmak kafamı camdan uzattığımda babamın hemen camımızın altında fırını inşaa etmesi ve kendi kendine ilahi mırıldanmasını dinlemek demek

Ufak kızım erkenden uyandığında onu kapıp anneannesinin yatağına bırakmak ve onun rahat huzurlu olduğundan emin olmak demek Tabiki ardındanda güzel bir uyku çekmek demek :):)

Çok anlattım değilmi ama merak etmeyin resimlerde var en son 🙂

Şuanda ise inanın sabırsızlıkla nektarinlerin olgunlaşmasını beklemekteyim hani şu aşşağıda gördüğünüz varya onların işte

Aşağıdaki resim ise babamın elleriyle topladığı eriklerimiz.

 

Ewet yanlış görmüyorsunuz bunlar duttt….

Gerçek karanfil kokusuna sahip babamın ve annemin gelip geçerken kokladıkları oğlumun deyimi ile peempe çiiçiik

 

Elmalarrr resimi çektiğim zman yeşillerdi ama şimdi kızardılar ve yemelik oluyorlar artıkkk

Ihlamurlar altında ki hamak köşemiz

Bahçemizin bir köşesi

Dedesinin torunu için yaptığı kum havuzu. İnanın oğlum öyle çok vakit geçiriyorki bir ohhh diyorum 😉 😉

 

Veee eklemeden geçemediğim canım babam ve oğlumun hamak keyifleri….

Şimdilik bukadar fakat daha bahçemizle ilgili daha çok ekleyeceğim yazı ve resimlerim var zamanla artık inşaallah….

7 Yorum (+add yours?)

  1. Anonim
    Ağu 02, 2011 @ 05:06:41

    meva cok begendim güle güle oturun organik meyve ve sebzeleri yerken benide hatırlayın insan dutlar oldugunda çagırırdı annenede selamlar

  2. mevadan
    Ağu 02, 2011 @ 13:47:57

    Teşekkür ederiz kim olduğunuz yazmıyor ama ben makbule teyze diye tahmin ediyorum:) Aleykümselam anneme iletirim. Ayrıca dut ağacımız yeni dikildiğinden tam 5 tane dut verdi 🙂 seneye inşaallah…

  3. Anonim
    Ağu 03, 2011 @ 22:20:27

    kızısıı bahçemizin tanıtımını çok güzel yazmışsın aferim seni tebrik ederim babanla beraber yazıları okuyarak seyrettik babanda beğendi.emeğine sağlık.

  4. mevadan
    Ağu 04, 2011 @ 19:51:40

    Rica ederim annem. Güzel yapmak için uğraştım beğendiğinize sevindim.

  5. merve
    Ağu 04, 2011 @ 19:52:21

    Güzelmiş…

  6. Anonim
    Ağu 06, 2011 @ 22:33:21

    Kardeşim birincisi maşallah hem anlatımınıza hem de tabii ki bahçeye;) Bu arada kardeşim Rabbim nazardan korusun maşallah fotoğraf çekim açılarınız çok profesyonel olmuş. Kalite konuşuyor maşallah:) Öpüyorum yiğenlerimi de sizi de…

  7. mevadan
    Ağu 07, 2011 @ 00:38:39

    🙂 Allah razı olsun kardeşim. Birşeyler yapmaya çalışıyorum işte sürekli resim çekimi hakkında okuyorum derken daha iyi olacak inş… Bizde seni öpüyoruz…

Bir Cevap Yazın

Bana Ulaşmak için

meva_celik@hotmail.com.. Sizde resimli özel ve güzel yemek tarifleriniz varsa bu adresime gönderin yayınlayayım...
