Armuttan dondurma kaseleri ( armut tatlısı)

Bu tarifim çok basit. Zaten bende size nasıl yapıldığını anlatmaktan ziyade fikir olması için paylaşıyorum. Ama tarifimizede bi anlatalım 🙂

Malzemelerimiz

@ 3-4 armut
@ 3-4 kaşık şeker
@ 1-2 dal kabuk tarçın ve karanfil
@ Krmızı gıda boyası varsa
@ İçine doldurmak için dondurma
@ Üzeri için çikolata sos
 
Yapılışı
Armutları soyup içini oyuyoruz
şekerli gıda boyalı suyun içinde pişiriyoruz tarçın ve karanfilide unutmuyoruz
soğuması ve daha çok kızarması için kendi suyunda soğutuyoruz
Servis yapacağımız zaman içlerini dondurma ile süslüyor üzerinede sos döküyoruz…
Ben içine kaymak koymayı düşündüm ama şekeri az olduğu için hoş olmaz sandım krem şanti dolduracaktım oda ağır olur diye dondurma koydum ve sanki bunun orjinali dondurmaymış gibi güzel oldu.
şiddetle tavsiye ederim…
Afiyet olsun
Bir Cevap Yazın

Bana Ulaşmak için

meva_celik@hotmail.com.. Sizde resimli özel ve güzel yemek tarifleriniz varsa bu adresime gönderin yayınlayayım...
