Şimşek mekkuin temalı pasta

Oğlumun kreş arkadaşı Göktuğ için hazırladım bu pastayı.

Görünümü ile çocuklar ç.ok ilgilendiler arabaları yeme yarışına girdiler lezzeti ile biz büyükler ilgilendik çok güzel olduğunu Sevcan hanım tekrar tekrar söyledi buda beni mutlu etti ve bütün yorgunluğumu aldı götürdü….

Pastamızın keki ve üstü antep Fıstıklı ara kreması pastacı kremamızdan üstü damla çikolatalı figürlerimizde şeker hamurundan tarif olarak Callion pastamızın aynısı…

5 Yorum (+add yours?)

  1. Anonim
    Ara 09, 2011 @ 21:48:49

    bacım bi harikasın müthiş görünüyor

  2. mevadan
    Ara 09, 2011 @ 22:40:13

    Teşekkür ederim.. SAfiye abla yaptık işte birşeyler:)

  3. Sevinç
    Ara 09, 2011 @ 22:50:53

    Pasta harika.. Ellerinize sağlık. Pastacı kreması dediğiniz hazır satılanlardan mı? Teşekkür ederim.

  4. mevadan
    Ara 09, 2011 @ 23:43:24

    Çok teşekkür ederim sevinç hanım. Pastacı kremasını da kendim hazırlıyorum pasta kategorisinden callion pastayı tıklarsanız o kremadan bahsediyorum… Pastalarımda hazır kullanmamaya dikkat ediyorum…

  5. siircafesi
    Ara 31, 2011 @ 03:08:02

    Sevgili Blog Dostum,

    Yeni yılın sizlere, ailenize, sevdiklerinize sağlık ve mutluluk getirmesini dilerim.
    Kötülüklerden, savaşlardan, felaketlerden uzak, yalandan, riyadan, cefadan arınmış,
    dostlukların ve vefanın ebedi olduğu huzur dolu bir yaşam hepimizin olsun.

    Allah’ın Selameti ve Fazileti bizlerden eksik olmasın.

    Sağlıcakla kalın

    Afet Ergü Şaşmaz

Bir Cevap Yazın

Bana Ulaşmak için

meva_celik@hotmail.com.. Sizde resimli özel ve güzel yemek tarifleriniz varsa bu adresime gönderin yayınlayayım...
