Spıderman Pasta

Rabbimiz buyurdu ki;

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Size kendi içinizden öyle bir peygamber geldi ki, sizin sıkıntıya uğramanız ona ağır gelir. O size çok düşkün, mü’minlere çok şefkatli, çok merhametlidir. Tevbe Sûresi, 9:128

Oğluşumun,

ilk göz ağrımın,

küçük erkeğimin,
minik insanımın
okuldaki doğum günü için yaptım bu pastayı.
Pastamız çok basit ve hafif..

Kek malzemeleri:

@ 4 yumurta
@ 3 küçük kahve fincanı şeker
@ 3 küçük kahve fincanı un
@ 1 adet vanilya
@ 1,5 kabartma tozu

Yapılışı

yumurta ve şekeri uzun süre bıkmadan usanmadan çırpıyoruz
üzerine elediğimiz un kabartma tozu vanilya ekleyip tahta kaşıkla karıştırıyoruz ve yağlı kağıt koyduğumuz siyah büyük fırın tepsisinde pişiriyor ortadan bölüyoruz. ( aradan bölüp iki kata ayırmıyoruz fırın tepsisinin tam ortasından bölüyoruz.)
Ben iki ölçü yaptım 4 katlı oldu yani üç kat muhallebi koydum..
İlk keki pasta tabakamıza koyup ılık süt veya meyve suyuyla ıslatıyoruz muhallebisinden koyup muz dilimliyoruz ikinci kata ise damla çikolata döküyoruz üçünçü katada çilek dilimliyoruz. ve krem şantileri renklendirip şeklimizi veriyoruz…

Krema malzemeleri

@ 4,5 su bardağı süt
@ 1,5 çay bardağı şeker
@ 1,5 çay bardağı un
@ 3 yemek kaşığı nişasta
@ 3 yumurta sarısı
@ 1 paket vanilya
Hepsini ocakta pişirip soğutup çırpıyoruz…
Ben bu pasta için 3 paket krem şanti kullandım bol bolda yetti..
Afiyet olsunnn
Bir Cevap Yazın

Bana Ulaşmak için

meva_celik@hotmail.com.. Sizde resimli özel ve güzel yemek tarifleriniz varsa bu adresime gönderin yayınlayayım...
