ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

Dünyada apayrı yeri olan bir sevgi
Anne sevgisi.
Artık ben de bir anayım.
Anam seni dünden daha çok seviyorum!
Çocukluğumda dua ederdim Allah’a
Anam ölmesin diye.
ALLAH kabul etti dualarımı,
Göstermedi bana senin acını.
Bu yıl da geldi ‘Anneler Günü’
Ne alsam sana yetmez,
Senin hakkın ödenmez!
Sana duygularımdan bir demet.
Anneler günün kutlu olsun.
Ellerinden öptüm, canım anacığım!…

Ewet annelerimizi hepimiz çok seviyoruz şüphesizki fakat anne olanların sevgisi henüz anne olmamışlara nazaran daha fazla bence kimseyi kırmak veya üzmek değil elbette niyetim “o nedemek Meva” diyip bana kızıyorsunuzdur siz henüz anne olmayanlar 🙂 ama inanın anne olunca bu yazımı birkez daha okuma fırsatını bulursanız çok şeyin değiştiğini anlayacaksınız…
Annelik dünya üzerindeki en güzel ve gurur verici bir duygu bence 9 ay karnınızda taşımak sıkıntı çekmek ve doğum anında herşeyi unutmak tarif edilemeyen birşey. Allah herkese yaşatsın diyorum ben.
Aslında çok şey yazmak istiyorum ama biliyorumki uzuuuun olan yazıların hepsi okunmaz 🙂 biraz başından ortasından ve sonundan okunur çünkü millet olarak birşeyler okumaya vaktimiz yoktur(!) ( bu konuya ayrıca değineceğim) 🙂 ben bu yayınımı , (postumu) yazımı sadece annem ve bütün anneler için yaptım bütün annelerin anneler gününü kutluyorum.
ANNECİM SENİNDE ANNELER GÜNÜNÜ KUTLUYORUM SENİ ÇOK SEVİYORUM ALLAHA BU ANNELER GÜNÜNDE BOYUNUMU BÜKMEDİĞİ İÇİN DUA EDİYORUM. SEN HEP YANIMDA KAL,
DÜŞTÜĞÜMDE ELİMİ TUT BENİ KALDIR,
MİS GİBİ KOKUNLA BANA SARIL,
SICACIK BAKIŞLARINLA İÇİMİ ISIT,
EN MUTSUZ OLDUĞUMDA O TATLI DİLİNLE BENİ NEŞELENDİR
VE ALLAHA DUA ET ETKİ SENİ ÜZMEK KIRMAK BANA HİÇMİ HİÇ NASİP OLMASIN ZATEN ÇOCUKLUĞUMDAN BU ZAMANA YAPTIKLARIMIN ALTINDA EZİLİP ÜZÜLMEKTEYİM RABBİM YENİLERİNİ EKLEMESİN…
SENİ ÖPÜYORUM SENİ SEVİYORUM SENİ SEVİYORUM SENİ SEVİYORUM SENİ SEVİYORUM SENİ SEVİYORUM SENİ SEVİYORUM SENİ SEVİYORUM SENİ SEVİYORUM SENİ SEVİYORUM SENİ SEVİYORUM SENİ SEVİYORUM SENİ SEVİYORUM SENİ SEVİYORUM SENİ SEVİYORUM SENİ SEVİYORUM

MEVA

Bir Cevap Yazın

Bana Ulaşmak için

meva_celik@hotmail.com.. Sizde resimli özel ve güzel yemek tarifleriniz varsa bu adresime gönderin yayınlayayım...
